Plan een callKennismaken

Administratieve ondersteuning

Heb jij of je team te weinig capaciteit voor administratie? Met de ondersteuning van Busy Buster kun je je richten op je kerntaken, terwijl wij de administratie soepel afhandelen. Zo krijg je meer ruimte voor wat echt belangrijk is.

Jouw administratieve medewerker parttime/fulltime

Als jij of je team te druk zijn, of als je backoffice onderbezet is, kan Busy Buster je uit de brand helpen. Onze ervaren Virtual Assistants (VA’s) staan klaar om je administratie te beheren of zelfs volledig over te nemen. Dit doen we efficiënt en op afstand, zodat je niet meer hoeft te kijken naar deze tijdrovende taken.

Neem contact op

Mogelijke taken:

    • Facturen opstellen en verwerken

    • Offerte opstellen en verwerken

    • Administratie beheren

    • Debiteurenbeheer

    • Betalingen voorbereiden

    • Facturen categoriseren

    • Verwerken van declaraties en orders

    • Rapportages opstellen en bijwerken

    • Gegevens controleren en verifiëren

    • En nog veel meer…

“Sinds kort maak ik gebruik van de diensten die Busy Buster aanbiedt. Naar volle tevredenheid werden alle randzaken uit handen genomen, waardoor ik me weer volledig kan focussen op het ondernemen.”Lees review

Succesverhaal

WerkBedrijf Rijk van Nijmegen bundelt zijn krachten

WerkBedrijf Rijk van Nijmegen helpt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt bij het vinden van passend, duurzaam werk. Ze...

Lees verder

Succesverhaal

VA Milou verteld over haar ervaringen

1. Kun je jezelf kort voorstellen?
Mijn naam is Milou. Ik werk vanuit het mooie ‘s-Hertogenbosch of in de trein. Ik...

Lees verder

Succesverhaal

Heya Digital krijgt ondersteuning in project management

Luc Holterman, eigenaar van Heya Digital, leeft en ademt marketing. Met zijn creatieve brein heeft hij in het verleden talloze...

Lees verder

Flexibele abonnementen

Al vanaf 8 uur per maand kun je een eigen administratief medewerker inschakelen. Deze uren kunnen flexibel worden ingezet; je kunt bijvoorbeeld een halve dag per week boeken of de uren verspreiden over meerdere dagen. Het gaat hier om een maandelijks abonnement. Hierdoor heb jij geen nieuw personeelslid op de loonlijst, geen pensioen/ziektekosten, geen vakantiedagen en garanderen wij altijd een beschikbare vervanging mocht de huidige medewerker verhinderd zijn. Je hebt dus wel de lusten, niet de lasten!

Hoe werkt het?

Heb je interesse in administratieve ondersteuning op afstand? Na een vrijblijvend kennismakingsgesprek matchen wij je met de juiste virtuele assistent. In de eerste vrijblijvende gesprekken leggen wij graag alles uit. Door de jaren heen hebben wij een perfect beeld gekregen van wat onze klanten willen en hoe we dit het best kunnen implementeren. Binnen een week heb je een efficiënte assistent die je direct kan ondersteunen met administratieve taken.

Meer dan alleen administratieve ondersteuning

Heb je nog andere werkzaamheden die je wilt uitbesteden? Geen probleem! Andere virtuele assistenten kunnen je ook helpen met bijvoorbeeld secretariële ondersteuning, online marketing / social media, HR en andere taken. Kijk eens naar onze diensten voor een volledig overzicht van wat we aanbieden. Het prettige aan onze flexibele abonnementen is dat je vrij bent om meerdere professionals in te huren binnen hetzelfde abonnement.

Bekijk alle diensten

Wat kun jij verdienen met Busy Buster?

Klaar voor een Virtueel assistent?

Neem direct contact op