Plan een callKennismaken

HR en Recruitment ondersteuning op afstand

Wij begrijpen dat HR en recruitment vaak complexe en tijdrovende processen met zich meebrengen. Of je nu tijdelijke versterking zoekt of op zoek bent naar langdurige HR-ondersteuning, Busy Buster staat klaar om je te ontzorgen.

HR en Recruitment ondersteuning op afstand

Jouw eigen virtuele HR-specialist, die de volledige workload van de HR afdeling verlaagd. Klinkt dat niet geweldig? HR-taken vragen om veel aandacht en nauwkeurigheid. Denk bijvoorbeeld aan het vinden van geschikte kandidaten via LinkedIn, het beoordelen van CV’s, het inplannen van sollicitatiegesprekken, en het beheren van processen zoals on- en offboarding. Zijn jij en je team te druk, of is er behoefte aan tijdelijke hulp? Geen probleem—Busy Buster biedt de oplossing!

Neem contact op

Taken in HR en Recruitment

Busy Buster ondersteunt ondernemers en managers door HR- en recruitmenttaken volledig uit handen te nemen. Denk hierbij aan:

    • Opstellen en verzenden van arbeidsovereenkomsten

    • Ondersteunen van het sollicitatieproces

    • Personeelsadministratie beheren

    • Beoordelen van CV’s

    • Actieve zoektocht naar kandidaten via LinkedIn

    • Begeleiding bij de in- en uitdiensttreding van medewerkers

    • Registratie van verzuim en vakantiedagen

  • En nog veel meer…

“Sinds kort maak ik gebruik van de diensten die Busy Buster aanbiedt. Naar volle tevredenheid werden alle randzaken uit handen genomen, waardoor ik me weer volledig kan focussen op het ondernemen.”Lees review

Succesverhaal

WerkBedrijf Rijk van Nijmegen bundelt zijn krachten

WerkBedrijf Rijk van Nijmegen helpt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt bij het vinden van passend, duurzaam werk. Ze...

Lees verder

Succesverhaal

VA Milou verteld over haar ervaringen

1. Kun je jezelf kort voorstellen?
Mijn naam is Milou. Ik werk vanuit het mooie ‘s-Hertogenbosch of in de trein. Ik...

Lees verder

Succesverhaal

Heya Digital krijgt ondersteuning in project management

Luc Holterman, eigenaar van Heya Digital, leeft en ademt marketing. Met zijn creatieve brein heeft hij in het verleden talloze...

Lees verder

Flexibele maatwerk abonnementen

Al vanaf 2 uur per week kun je een eigen HR-assistent inschakelen, zodat jij je volledig kunt concentreren op de belangrijkste aspecten van je werk. Het gaat hier om een maandelijks abonnement. Hierdoor heb jij geen nieuw personeelslid op de loonlijst, geen pensioen/ziektekosten, geen vakantiedagen en garanderen wij altijd een beschikbare vervanging mocht de huidige assistent verhinderd zijn. Wel de lusten, niet de lasten!

Zo vind je de juiste HR assistent

Met Busy Buster kun je binnen een week aan de slag met een efficiënte HR- en recruitmentassistent. Bekijk onze website voor een overzicht van de meest voorkomende taken. Heb je specifieke wensen? Wij bieden ook maatwerkoplossingen.

Laat Busy Buster je helpen om meer tijd vrij te maken, de kwaliteit van sollicitaties te verbeteren en jouw organisatie te versterken. Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking en ontdek de voordelen van een persoonlijke HR-assistent!

Meer dan alleen HR ondersteuning

Heb je naast HR taken nog andere werkzaamheden die je wilt uitbesteden? Geen probleem! Andere virtuele assistenten kunnen je ook helpen met bijvoorbeeld administratief werk, online marketing / social media, PA en andere taken. Kijk eens naar onze diensten voor een volledig overzicht van wat we aanbieden. Uiteraard is maatwerk ook altijd mogelijk. Het prettige aan onze flexibele abonnementen is dat je vrij bent om meerdere professionals in te huren binnen hetzelfde abonnement.

Bekijk alle diensten

Wat kun jij verdienen met Busy Buster?

Klaar voor een Virtueel assistent?

Neem direct contact op