Virtuele klantenservice en sales support
Jouw eigen virtuele klantcontact specialist. Of je nu een online winkel hebt, consultancy aanbied of werkt voor een overheidsinstantie, je inbox raakt al snel gevuld met vragen van huidige en potentiële klanten. Voor een druk salesteam is de administratieve rompslomp vaak een tijdrovende afleiding. Hoe fijn zou het zijn als al die dagelijkse taken, zoals het beantwoorden van e-mails, het plannen van afspraken voor je salesteam, het opstellen en versturen van offertes en nog veel meer, worden verzorgd door een vaste assistent.
Mogelijke taken:
Op het gebied van klantenservice en sales support kan Busy Buster je helpen met onder andere de volgende werkzaamheden:
-
- Beantwoorden van vragen van klanten
-
- Afhandelen van klachten en feedback
- Vullen van de webshop
-
- Up-to-date houden van klantgegevens en CRM-systemen
-
- Opstellen en bewerken van offertes
-
- Nabellen van offertes voor opvolging
-
- Verwerken van orders
-
- Agendabeheer en het maken van planningen
-
- En nog veel meer…
Succesverhaal
WerkBedrijf Rijk van Nijmegen bundelt zijn krachten
WerkBedrijf Rijk van Nijmegen helpt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt bij het vinden van passend, duurzaam werk. Ze...
Succesverhaal
VA Milou verteld over haar ervaringen
1. Kun je jezelf kort voorstellen?
Mijn naam is Milou. Ik werk vanuit het mooie ‘s-Hertogenbosch of in de trein. Ik...
Succesverhaal
Heya Digital krijgt ondersteuning in project management
Luc Holterman, eigenaar van Heya Digital, leeft en ademt marketing. Met zijn creatieve brein heeft hij in het verleden talloze...
Flexibele abonnementen
Je kunt al vanaf 8 uur per maand een virtual assistant inschakelen. Of je nu elke week een paar uur hulp nodig hebt, of slechts sporadisch assistentie wilt, wij bieden verschillende abonnementsvormen aan. Bij Busy Buster werken we met een maandelijks abonnement. Hierdoor heb jij geen nieuw personeelslid op de loonlijst, geen pensioen/ziektekosten, geen vakantiedagen en garanderen wij altijd een beschikbare vervanging mocht de huidige assistent verhinderd zijn. Wel de lusten, niet de lasten!


Hoe werkt het?
Binnen een week kan je al de beschikking hebben over een ervaren Virtual Assistant van Busy Buster die jouw klantenservice en/of sales support op zich neemt. Bezoek onze website en bekijk de pagina over onze VA-diensten voor meer details. Na een vrijblijvend kennismakingsgesprek zoeken wij een geschikte assistent voor jou, en bij een goede klik kun je direct aan de slag. Onze VA’s zijn zeer zelfstandig en ervaren, wat zorgt voor een snelle en soepele start.
Meer dan alleen klantenservice ondersteuning?
Heb je nog andere werkzaamheden die je wilt uitbesteden? Geen probleem! Andere virtuele assistenten kunnen je ook helpen met bijvoorbeeld administratief werk, online marketing / social media, HR en andere taken. Kijk eens naar onze diensten voor een volledig overzicht van wat we aanbieden. Het prettige aan onze flexibele abonnementen is dat je vrij bent om meerdere professionals in te huren binnen hetzelfde abonnement.
