Virtuele vergadersupport en notulering
Heb je behoefte aan ondersteuning bij het notuleren van vergaderingen? Laat onze virtuele assistent je online bijeenkomsten bijwonen en binnen korte tijd een overzichtelijke lijst met actiepunten en besluiten opstellen en delen. Deze notuleerservice op afstand zorgt ervoor dat er altijd een nauwkeurige verslaglegging beschikbaar is. Je kunt er ook voor kiezen om een opname van je vergadering door te sturen, waarna onze VA hieruit een gedetailleerd verslag opmaakt.
Mogelijke taken:
Onze ervaren Virtual Assistants (VA’s) staan klaar om te ondersteunen, met uiteenlopende specialisaties die aansluiten op de taken die je wilt uitbesteden. Bij vergaderondersteuning kun je denken aan:
- Hulp bij het voorbereiden van vergaderingen
- Organisatie en planning van meetings
- Versturen van agenda’s en vergaderstukken
- Verslaglegging van online bijeenkomsten
- Uitwerken van audio-opnames tot gedetailleerde notulen
- Monitoren en opvolgen van actiepunten en deadlines
- Archiveren van vergaderdocumenten
- En nog veel meer…
Succesverhaal
WerkBedrijf Rijk van Nijmegen bundelt zijn krachten
WerkBedrijf Rijk van Nijmegen helpt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt bij het vinden van passend, duurzaam werk. Ze...
Succesverhaal
VA Milou verteld over haar ervaringen
1. Kun je jezelf kort voorstellen?
Mijn naam is Milou. Ik werk vanuit het mooie ‘s-Hertogenbosch of in de trein. Ik...
Succesverhaal
Heya Digital krijgt ondersteuning in project management
Luc Holterman, eigenaar van Heya Digital, leeft en ademt marketing. Met zijn creatieve brein heeft hij in het verleden talloze...
Flexibele abonnementen
Je kunt al vanaf 8 uur per maand een virtual assistant inschakelen. Of je nu elke week een paar uur hulp nodig hebt, of slechts sporadisch assistentie wilt, wij bieden verschillende abonnementsvormen aan. Bij Busy Buster werken we met een maandelijks abonnement. Hierdoor heb jij geen nieuw personeelslid op de loonlijst, geen pensioen/ziektekosten, geen vakantiedagen en garanderen wij altijd een beschikbare vervanging mocht de huidige assistent verhinderd zijn. Wel de lusten, niet de lasten!


Hoe werkt het?
Heb je interesse in notuleer en vergader-ondersteuning op afstand? Na een vrijblijvend kennismakingsgesprek matchen wij je met de juiste virtuele assistent. In de eerste vrijblijvende gesprekken leggen wij graag alles uit. Door de jaren heen hebben wij een perfect beeld gekregen van wat onze klanten willen en hoe we dit het best kunnen implementeren. Binnen een week heb je een efficiënte assistent die je direct kan ondersteunen met alle gewenste taken.
Meer dan alleen notulering?
Heb je nog andere werkzaamheden die je wilt uitbesteden? Geen probleem! Andere virtuele assistenten kunnen je ook helpen met bijvoorbeeld administratief werk, online marketing / social media, HR en andere taken. Kijk eens naar onze diensten voor een volledig overzicht van wat we aanbieden. Het prettige aan onze flexibele abonnementen is dat je vrij bent om meerdere professionals in te huren binnen hetzelfde abonnement.
