Personal assistant (PA) en Virtual assistant (VA)
Personal assistants (PA’s) en virtual assistants (VA’s) spelen een onmisbare rol binnen bedrijven en organisaties. Zowel grote, maar ook kleine bedrijven ervaren steeds vaker de voordelen van een PA en VA. De directe assistent pakt alle randzaken op, zodat de ondernemer volledig kan focussen op kernactiviteiten.

Wat kunnen wij?
De personal assistants en virtual assistants van Busy Buster nemen je werkdruk uit handen door een breed scala aan taken te beheren. Vele werkzaamheden komen overeen met die van een assistent op kantoor. Het enige verschil is dat de PA’s en VA’s van Busy Buster geen koffie zetten en klanten ontvangen. Wel ondersteunen ze bij het organiseren van de dagelijkse werkzaamheden en zorgen ze ervoor dat alles soepel verloopt.
PA en VA taken
De PA en VA nemen graag allerlei tijdrovende taken van je over, zodat jij je kunt richten op je kernactiviteiten. Dit kunnen uiteenlopende taken zijn, zoals:
-
- Beheer van agenda en mailbox
-
- Financiële en administratieve ondersteuning
-
- Communicatie met klanten, partners en relaties
-
- Voorbereiden en plannen van vergaderingen
-
- Samenvatten en verwerken van meetings
-
- Regelen van vervoer en reizen
-
- Helpen met het organiseren van facilitaire zaken
-
- Meedenken en ondersteunen bij besluitvorming
-
- En nog veel meer…
Succesverhaal
WerkBedrijf Rijk van Nijmegen bundelt zijn krachten
WerkBedrijf Rijk van Nijmegen helpt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt bij het vinden van passend, duurzaam werk. Ze...
Succesverhaal
VA Milou verteld over haar ervaringen
1. Kun je jezelf kort voorstellen?
Mijn naam is Milou. Ik werk vanuit het mooie ‘s-Hertogenbosch of in de trein. Ik...
Succesverhaal
Heya Digital krijgt ondersteuning in project management
Luc Holterman, eigenaar van Heya Digital, leeft en ademt marketing. Met zijn creatieve brein heeft hij in het verleden talloze...
Flexibele abonnementen
Met Busy Buster kun je al vanaf 8 uur per maand een personal assistant of virtual assistant inschakelen. Of je nu elke week een paar uur hulp nodig hebt, of slechts sporadisch assistentie wilt, wij bieden verschillende abonnementsvormen aan. Bij Busy Buster werken we met een maandelijks abonnement. Hierdoor heb jij geen nieuw personeelslid op de loonlijst, geen pensioen/ziektekosten, geen vakantiedagen en garanderen wij altijd een beschikbare vervanging mocht de huidige assistent verhinderd zijn. Wel de lusten, niet de lasten!


Hoe werkt het?
Het proces start met een vrijblijvend gesprek over jouw wensen, waarna wij je uiteindelijk matchen met de juiste assistent. Zodra je tevreden bent met de match, kan je binnen een week aan de slag met je nieuwe assistant, die jou direct ondersteunt bij al je dagelijkse taken. Of het nu gaat om een PA op C-level of een VA voor de klantencontacten, wij zorgen ervoor dat jouw ondersteuning perfect aansluit bij jouw specifieke behoeften.
Meer dan alleen PA/VA ondersteuning
Heb je nog andere werkzaamheden die je wilt uitbesteden? Geen probleem! Andere virtuele assistenten kunnen je ook helpen met bijvoorbeeld administratief werk, online marketing / social media, HR en andere taken. Kijk eens naar onze diensten voor een volledig overzicht van wat we aanbieden. Het prettige aan onze flexibele abonnementen is dat je vrij bent om meerdere professionals in te huren binnen hetzelfde abonnement.
