Plan een callKennismaken

Werk efficiënter met een Personal assistant  of Virtual assistant –  meteen van start

Een PA of VA voor leidinggevenden en ondernemers via maandelijkse abonnementen. Zonder de kosten van werving en management. Verdien tijd terug met een Busy Buster Assistant en houd je niet meer bezig met randzaken.

Neem contact op

50+ ondernemers besparen elke dag uren met Busy Buster assistants

Succesverhaal

WerkBedrijf Rijk van Nijmegen bundelt zijn krachten

WerkBedrijf Rijk van Nijmegen helpt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt bij het vinden van passend, duurzaam werk. Ze...

Lees verder

Succesverhaal

VA Milou verteld over haar ervaringen

1. Kun je jezelf kort voorstellen?
Mijn naam is Milou. Ik werk vanuit het mooie ‘s-Hertogenbosch of in de trein. Ik...

Lees verder

Succesverhaal

Heya Digital krijgt ondersteuning in project management

Luc Holterman, eigenaar van Heya Digital, leeft en ademt marketing. Met zijn creatieve brein heeft hij in het verleden talloze...

Lees verder

Wat levert het jou op?

Krijg de hulp op afstand die je nodig hebt, wanneer je het nodig hebt.

Met een Busy Buster abonnement heb je:

  • Meer tijd, zodat jij kan focussen op kerntaken.
  • Kostenbesparing. Enkel de gewerkte uren worden belast.
  • Betere werk-privé balans.

Waarom Busy Buster?

Wij zijn uniek in wat we aanbieden.

  • Ruime ervaring. 
  • Continuïteit, er staat altijd een assistant klaar. 
  • Flexibele abonnementen

Vragen?

Waarom zou ik met een assistant op afstand werken?

Een remote assistent biedt directe ondersteuning, op afstand. Dit bespaard je tijd en geld. Ze zijn flexibel inzetbaar en kunnen zich snel aanpassen aan jouw specifieke behoeften. Zo hebben ze geen reistijd, kantoorvoorzieningen nodig en werken ze alleen op gewenste momenten. 

Wat is Busy Buster

Busy Buster is een Assistant Bureau. Dit heeft vele voordelen zoals: continuïteit, expertise, persoonlijk contact, flexibiliteit en "In-House Service".

Wat is een "In-House Service"?

Dit betekent dat je, in plaats van een specifieke assistent of kandidaat, onze binnendienst als vast aanspreekpunt kiest. Het voordeel hiervan is dat jouw taken door meerdere collega’s intern kunnen worden opgepakt, waardoor de verwerking vaak sneller verloopt dan bij een individuele assistent.

Hoeveel uur ondersteuning heb ik nodig?

Dit is per situatie verschillend en hier komen we vaak in de eerste gesprekken achter. Wij bieden al de gewenste ondersteuning vanaf 2 uur per week, maar er zijn ook klanten die ons voor meer dan 80 uur per maand inzetten. Wij zijn flexibel en passen ons graag aan.

Welke taken worden het meest uitbesteed?

Momenteel ondersteunen de meeste VA’s in secretarieel werk, PA, administratie en klantenservice.

Busy Buster FAQ's

Bieden jullie ook gepersonaliseerde diensten aan?

Zeker! Laat je gegevens achter en wij zullen z.s.m. contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

Ik ben ZZP’er, kan ik dan ook gebruik maken van jullie service?

Jazeker! Veel van onze klanten zijn zelfstandige ondernemers. Voor deze doelgroep is een VA ideaal, omdat ze vaak net niet genoeg volume hebben om iemand vast in dienst te nemen, maar wel behoefte hebben aan ondersteuning bij specifieke taken.

Wat is het minimale abonnement?

Met Busy Buster kun je al vanaf 8 uur per maand een virtual assistant inschakelen. Deze uren kun je flexibel inzetten, afhankelijk van jouw behoeften.

Kan ik mijn eigen assistant kiezen?

Wij hebben diverse vaardigheidstesten is huis. Daarnaast hebben wij verschillende persoonlijke gesprekken met de assistants. Hierdoor staan wij 100% achter de voorgestelde assistant. Uiteraard is de opdrachtgever leidend en ligt de keus is zijn of haar hand.

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met de dienst?

We streven naar 100% klanttevredenheid. Als u niet tevreden bent, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat we het probleem kunnen oplossen.

Bedankt voor je inzending!

We hebben je formulier succesvol ontvangen. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.