Plan een callKennismaken

Laat je onderneming groeien met onze Virtual Assistants

Besteed werk waar je niet aan toekomt gewoon uit. Ervaar de voordelen van onze Virtual Assistants! Jouw persoonlijke assistent werkt vanuit huis of ons kantoor, is flexibel inzetbaar en jij bepaald het aantal uren. Ga voor maatwerk- ondersteuning, geschikt voor zowel ZZP'ers als grote organisaties, al vanaf 2 uur per week.

Waarin kunnen we jouw bedrijf helpen?

Is een virtueel assistent iets voor jou?

Een Virtueel Assistent, oftewel een persoonlijke assistent op afstand, is een waardevolle toevoeging voor elke ondernemer, directeur of manager.  Busy Buster biedt voor elke klus de juiste professional. Herken je jezelf in een van de volgende situaties? Dan is een virtueel assistent wellicht dé oplossing voor jou!

  • Is het werk te veel voor jou alleen, maar neem je liever niemand vast in dienst?
  • Ben je veel tijd kwijt aan werkzaamheden die je eigenlijk wilt uitbesteden?
  • Je presteert niet optimaal door de hoeveelheid randzaken?

Succesverhaal

WerkBedrijf Rijk van Nijmegen bundelt zijn krachten

WerkBedrijf Rijk van Nijmegen helpt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt bij het vinden van passend, duurzaam werk. Ze...

Lees verder

Succesverhaal

VA Milou verteld over haar ervaringen

1. Kun je jezelf kort voorstellen?
Mijn naam is Milou. Ik werk vanuit het mooie ‘s-Hertogenbosch of in de trein. Ik...

Lees verder

Succesverhaal

Heya Digital krijgt ondersteuning in project management

Luc Holterman, eigenaar van Heya Digital, leeft en ademt marketing. Met zijn creatieve brein heeft hij in het verleden talloze...

Lees verder

Hoe werkt Busy Buster

Stappenplan

  • Stap 1.

    Vrijblijvende kennismaking

    Plan een afspraak. Tijdens een verkennend gesprek kun je jouw wensen kenbaar maken. Welke taken wil je uitbesteden? Welke programma’s gebruik je nu? Waar loop je tegen aan? Op basis van jouw input, stellen wij een passend voorstel voor.

  • Stap 2.

    Jouw ideale Busy Buster collega

    Als je akkoord gaat met het voorstel, zorgen wij voor de perfecte match. De geschikte Busy Buster collega wordt volledig geïnformeerd over jouw wensen en staat klaar om je te ondersteunen.

  • Stap 3.

    Kick-off

    Voordat de nieuwe collega van start gaat, organiseren we een online kick-off sessie. Samen met de nieuwe collega en iemand van Busy Buster worden alle afspraken gemaakt over communicatie, beschikbaarheid, taken en de te gebruiken tools. Zo is de nieuwe collega volledig voorbereid en klaar om aan de slag te gaan!

  • Stap 4.

    Ervaar de voordelen!

    Mails, offertes, agendawijzigingen, social media posts, HR, notuleren en alle andere kantoorwerkzaamheden – niks is te gek voor je nieuwe collega. Ervaar de voordelen en focus op de groei van het bedrijf!

  • 51%

    De gemiddelde werknemers spendeert 51% van zijn tijd aan taken met een lage tot geen waarde

    Bron: Forbes

    759 uur

    Werkenemers verliezen jaarlijks 759 uur aan afleiding op werk

    Bron: Think Money

    $588 Miljard

    Amerikaanse kantoor medewerkers worden soms 11 keer per uur gestoord, dit zorgt voor bedrijven voor jaarlijkse kosten van $588 Miljard in totaal

    Bron: Reuters

    Wat kun jij verdienen?

    Ontvang vrijblijvend onze brochure